2014年4月13日日曜日

It has been a long long time!

Hello guys, It's been a long time since the last post.
I decided to restart of this blog.
I could have opened a new blog but I have so much memories in here, I couldn't throw away even the rough posts(to see from now.)
Now in Japan, it's the season of sakura again.
I'm very lucky to be surrounded by these beautiful flowers

最後の投稿からだいぶ経ちましたが、またこのブログを更新していくことになりました。
新しいブログでスタートを切ろうかなと思ったのですが、ロシアで経験した生活は、今の自分の考え方などに、とても大きな影響を与えているので、今までのブログの延長として再開することにしました。
ちょうど、私の住んでいる金沢でも桜が綺麗に咲いています。

それでは、また!


0 件のコメント:

コメントを投稿